Dag 19 en 20 - Shoppen en RV inleveren, NY!

4 augustus 2022 - New York City, Verenigde Staten

We vertrekken op Donderdag 4️⃣ Augustus van de laatste State camping en gaan meer naar het Westen om, jawel, nog een Shopping sessie 🛍️ te houden. Nog een standaard USA actie: Een 2e ronde shoppen omdat ...

Dit gaat allemaal prima👌🏻, we rijden naar onze laatste camping. De 'koelkast is leeg gegeten' dus we gaan uit eten bij Longhorn Steakhouse 🥩🥩 . Dat was weer heerlijk!!
Nu drinken we de koelkast ❄️ nog even leeg voor het slapen gaan...

Vrijdagochtend op 5 Augustus gaan we aan de slag: - de camperkastjes leegmaken en in onze koffers doen, - camper schoonmaken🧹🧽 hoewel we 'm niet bepaald schoon meekregen, -afvaltanks legen.🪠 Dit doen we na het ontbijt en we sluiten af met een snelle douche🚿

We gaan op weg naar het inleverpunt, dat is een uurtje rijden, pakken een Wendy's for lunch 🍔🥤 en tanken de RV nog af met benzine en LPG⛽ (deze tank wordt gebruikt voor de boiler en ook de koelkast als deze niet op elektriciteit kan zoals tijdens het rijden, redactie).
Bij het inleveren (zie menu optie Kaart🌎, het rondje met de RV is compleet, redactie) presenteren wij onze klachtenlijst📋....we gaan even niet in detail.🤦🏻‍♂️ Wordt wel vervolgd....

De MPV taxi 🚖 komt eraan en we hebben grote moeite alle koffers EN shop aankopen erin te krijgen. Met van alles op schoot worden we naar ons hotel 🏨 gebracht in Manhattan NY, het kost voor 60 km anderhalf uur waarvan de laatste 7 km de helft van die tijd....: welkom in New York.🗽

Wat een gaaf hotel, 46e verdieping🏬 met uitzicht op een deel van Timesquare!! We nuttigen aan de overkant een hapje, doen alvast een klein rondje lopen en verbazen 😲ons weer over de enorme drukte/business op straat in het klokhuis van de Big Apple 🍏.