Dag 17 en 18 - Cape Cod en... Whale Tour!

3 augustus 2022 - Plymouth, Massachusetts, Verenigde Staten

Dinsdag 2 Augustus starten we rustig op, ontbijten even goed 🍳🥣 om vervolgens rond te gaan rijden🚛 op het zeer bekende schiereiland Cape Cod. Dit ligt onder Boston en met name de aan het Cape Cod Bay gelegen kant (Noordzijde, redactie) heeft mooie stranden.

We rijden naar een leuk plaatsje, Barnestable, en proberen vanaf daar bij één van de stranden 🏝️ te komen. Maar zoals verwacht is het parkeren 🅿️ met de RV onmogelijk en anders onbetaalbaar.

We denken/weten dat de huizen hier ook onbetaalbaar zijn. 💰💰💰

Na nig wat pogingen, ook aan de mindere, maar vooral winderige, Zuidzijde maken we ons ritje terug af en gaan naar de volgende luxe camping om te zwemmen 🏊‍♀️.

Woensdag 3 Augustus, vroeg in de benen 🦵🏻🦵🏻, want we hebben volle dag. Belangrijk is om op tijd bij Captain John's Boats 🚤 te zijn voor een Whale Tour.

We varen uiteindelijk bijna 4 uur waarvan we 2 uur een paar 🐳🐋 van dichtbij kunnen bewonderen, waaronder een slapende baby walvis🥰 van 2022.

Wat een ervaring....

Met dat mooie gevoel 🤩 beginnen we aan onze laatste monsterrit van 360 km om Westwaarts ⬅️ richting New York te gaan om de laatste State Camping aan te doen voor onze enelaatste RV overnachting. Hierbij rijden we door nog een nieuwe Staat voor ons: Connecticut.

We stoken 🔥 al het hout op en eten nog één keer heerlijk zelfgemaakte hamburgers🍔🍔 en S'mores.🍡.

Nog even genieten van een cocktail 🍹onder de sterrenhemel en we worden ook nog getrakteerd op 3 vallende sterren 🌟 en een kikker 🐸.

1. Sandra Doornink:
    4 augustus 2022
    Jullie hebben wel weer een mooie vakantie gedaan. Op naar de drukte in New York.
    Geniet er nog van
  2. Roland:
    4 augustus 2022
    Zeker, vanuit de natuur op naar NY.
  3. Jeffrey Van Veen:
    4 augustus 2022
    Klinkt als twee heerlijke dagen voor met avonturen. Geniet ervan!
  4. Roland:
    5 augustus 2022
    Zeker, ervoor heerlijke dagen en we hebben nog een paar dagen te gaan. Dus genieten nog een klein weekje.
  5. Annet Luchtenborg:
    5 augustus 2022
    Omgevlogen weer he. Nog een paar gave dagen en een hele goede terugreis!
  6. Roland:
    8 augustus 2022
    Gaat lukken!
  7. Jan Meijer:
    5 augustus 2022
    Ik ben en blijf weer stikjaloers! Nu nog het grootste avontuur ….koffers terug krijgen in NL! Goede vlucht
  8. Roland:
    8 augustus 2022
    Het grootste avontuur is meer alles IN de koffers krijgen 😉
  9. Els:
    6 augustus 2022
    Dit moet ook weer een mooie belevenis zijn geweest. Gaaf hoor die spuitende walvis, zie je normaal alleen op tv in natuurfilms. En als afsluiter 's avonds een kikker, wow😂.
  10. Roland:
    9 augustus 2022
    Absoluut. En ja, die kikker....