Dag 15 en 16 - 333 km voor bier!? en Boston

1 augustus 2022 - Charlton, Massachusetts, Verenigde Staten

We gaan Zondag 31 Juli de wat Noordelijke Staten verlaten en gaan in een Zuidelijke streep van 333 km naar De Beste Brouwerij van Amerika, misschien wel de wereld🌍 (volgens de Untapped app, redactie)

We verlaten dus eigenlijk alle mooie natuur 🌳 🌲 die we steeds gezien hebben,.gaan richting Boston en zo tikken we de volgende Staat aan: Massachusetts.

We geloven onze ogen 👀 niet, het is Zondag 31 Juli, het is warm en het is ongelooflijk druk bij Tree House Brewery, er rijden zelfs pendelbusjes van en naar de 🅿️....

De rij om bier 🍺 voor buiten te drinken is zo lang, dat we besluiten lekker in de rij voor Can Pickup te gaan staan, onze lekker koude ❄️ bestelling van 2 dozen IPA's 🍺 en cocktails 🍹🍸mee te nemen en lekker naar de volgende 🏕️ camping te gaan. Het bier is inderdaad bijzonder en lekker, en zo ook de canned (in blik, redactie).

Maandag 1 Augustus staan we zeeeeeeeer vroeg op 😴 omdat we meer dan een uur moeten rijden naar Hingham, waar om 9:15 de laatste ochtend forenzen ferry ⛴️ naar Boston vertrekt.

Leuke stad om doorheen te lopen, leuke parken, straatjes en gebouwen.🏫

Als we terug zijn gegaan met de boot gaan we naar onze luxe(re) camping. Helaas regent het een beetje in de namiddag, maar zo kunnen we verplicht bijkomen.

Nog 4 nachten de RV en dan....