Dag 14 - ATV trail riding!!

30 juli 2022 - Gorham, New Hampshire, Verenigde Staten

We kunnen vandaag Zaterdag 30/7 rustig opstaan, ontbijten🥣, want onze coole volgende activiteit is om 16:00 uur, wel verder naar het Oosten ⏩, zo'n 180 km, en we gaan naar de volgende nieuwe Staat voor ons: New Hampshire.
De rit is prachtig, want het blijft daar in het Noordoosten tegen Canada 🇨🇦 aan een aaneenschakeling van bossen🌲🌳🌲🌳, slingerende wegen en meren 🗻.

We komen aan✅ om ons te melden voor onze volgende typische USA activiteit: 2 uur scheuren in een Side-by-side ATV (All Terrein Vehicle, tweezitter, redactie), we hebben dus 3️⃣ tweezitters 🛺 gereserveerd.
We beginnen wat onwennig, want het zijn herrie-dingen👂🏻, maar uiteindelijk scheuren we erop los tot het hoogste punt: The Windmills✳️. Wat een uitzicht!! Naar beneden (andere bospad) is een stuk ruiger en stijler: kicken!! 💪🏻

Als we weer bij de RV 🚌 terug zijn kloppen we het stof van ons af en moeten we lachen om hoe onze  gezichten vol groen/bruin 🟢/🟤 stof zitten.
Na wat provisorisch schoonmaakwerk 🧹🧴🧼 durven we het aan om naar de aanbevolen pizza tent 🍕 ⛺ . We trappen er weer in, en hoe lekker de houtoven pizza's ook zijn, in de USA is groot: GROOT. 🥴 We geven de strijd op, nemen in een doggybox 🐶 de rest mee.

Zeer laat en in het donker komen we op de volgende State camping aan met 🅾️ voorzieningen.
Dat betekent weer selfsupporting (geen water, elektriciteit en sewer 🚽 aansluiting, redactie), dus iedereen krijgt 2 min om het stof in de RV douche 🚿 af te spoelen. We gaan maar snel slapen, want morgen flinke reisdag!!

1. Els:
    2 augustus 2022
    Maar goed dat de pomp weer werkt, kunnen jullie iig de troep van je gezicht afwassen😜. Stoer verhaal hoor, dat rijden met die ATV's. Jullie hebben al weer heel wat gezien en meegemaakt. Geniet lekker verder met zijn allen. Groetjes uit Rotterdam 😀
  2. Roland:
    2 augustus 2022
    Echt cool die ATV's. We gaan door met meemaken en zien. Genieten doen we hoor!
  3. Jan Meijer:
    3 augustus 2022
    Grey watertank meteen lekker vol! Gaaf hoor zo’n rit met de ATV! Nog shoppen in New Hampshire? Nog even nagekeken: goederen zijn tax-free, voedsel niet. Wij zijn in die regio in de herfst geweest ( White Mountains). Leaf peeping! Geweldig mooi.
  4. Roland:
    4 augustus 2022
    Ja, dat gaat hard met de tanks met 6 volwassenen....