Dag 8 - Waterspektakel!

24 juli 2022 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Ik val binnen met een feit: 3,2 miljoen (!) Liter water 💦💦💦 per seconde (ja, per seconde).....😯

We hebben het over de Niagara watervallen welke we vandaag Zondag 24 Juli gaan bewonderen.
Dit is en blijft indrukwekkend , al hebben 4️⃣ van ons het 5 jaar geleden ook al gezien👀
Ook deze keer gaan we met de Maid of the Mist boot 🛳️ (geheel elektrisch! 👍🏻) tot vlakbij de waterval.
Je krijgt een poncho 🧥 om droog te blijven, maar dat werkt niet altijd en de enorme hoeveelheid waterdruppeltjes (daarom mist, redactie) kunnen er toch voor zorgen dat je T-shirt 👕doorweekt is. En als je met schoenen🥾🥾 en sokken aan boord gaat loop je de rest van de dag flink te soppen🪣....

Na deze douche 🚿 gaan we te voet 🦶🏻 naar Canada! 🇨🇦 Maar terwijl we in de rij van de douane staan blijken we via een of andere app weer een sh..load aan formulieren 📋 te moeten invullen...😔
Maar we moeten maar de overkant, want we willen de falls bij avondbelichting 🔦💡 zien en eten bij Hardrock Café 🎸, hier wordt getrakteerd door de jeugd! Dat was allebei super!!
Met vuurwerk 🎆🎆 bekijken vanaf de brug terug naar USA sluiten we ons bezoek aan Niagara af en komen laat, maar voldaan op de camping
🏕️  aan. We sluiten de dag af met cocktails 🍸🍹, prefab gemaakt door Roel.👍🏻

Redactionele noot: Foto's en Video's kunnen ook later toegevoegd ➕ worden, dus keer gerust nog eens terug ⏮️.
Via menu kan je ook naar onze tot nu toe gereden route via https://rolandvanleusden2.reislogger.nl/kaart, de sterren⭐ zijn plaatsen waar foto's 📸 zijn gemaakt.

1. Jan Meijer:
    26 juli 2022
    Ziet er weer goed uit! We beleven op deze manier ook een beetje vakantie in de States!
  2. Roland:
    27 juli 2022
    Thx! We laten jou en anderen weer graag meebeleven.