Dag 9 en 10 - Shopdag en rustdag

26 juli 2022 - Cayuga, New York, Verenigde Staten

Het lijkt een standaard te worden, een 2-daagse reislogbeschrijving.πŸ€·πŸ»β€β™‚οΈ

Vandaag kort: dag 9 op maandag 25/7 hebben we shoppen πŸ‘–πŸ‘—πŸ©²πŸ‘œ in de Outlet ingepland 250 km naar het Westen ➑️. EΓ©n van onze favoriete bezigheden in de States, maar wat we gehoord πŸ‘‚πŸ» hadden is waar: ook hier is alles flink duurder geworden...πŸ˜’.in dollars en dan ook de koers USD/EUR op het slechtse niveau ooit.😑

Maar nog steeds door alle stapelkortingen πŸ₯ž interessant en we scoren best goed.βœ… DeΒ koffers 🧳🧳 worden weer gevuld met merkjes.

We rijden 30 km om te verblijven op Cayuga Lake State Park.🏝️ . De volgende dag willen we wassen 🧺en aan het meer zonnen en erin zwemmen.πŸŠπŸŠβ€β™€οΈ

Dinsdag 26/7: Helaas een vrij bewolkte dagπŸŒ₯️, geen wasmachines, dus het wordt een dagje relaxen met een kaartspelletje πŸƒπŸƒ, onze shop aanwinsten opruimen en toch nog even naar het meer (Alleen hiervan foto, redactie).

We maken hotdogs 🌭🌭 op de fire ring en sluiten de dag af met een cocktail. 🍹🍸

Hoewel, zelf praat ik nog even met buurman Arthur bij het kampvuur πŸ”₯ tot 01:00 uur met een Michelob Ultra Pineapple Seltzer biertje 🍺.