Dag 13 - Traktatiedag!?

29 juli 2022 - Tin City, Vermont, Verenigde Staten

Vandaag Vrijdag 29/7 gaan we ons zelf trakteren op ijs 🍨 en bier, klinkt niet speciaal maar toch.....

Helaas zijn we gisterenmiddag getrakteerd op een kapotte waterpomp🪣. We hebben duidelijk doorgegeven aan het servicecentrum waar we zitten, waar we heengaan en via welke wegen🛣️. Zij bellen ons deze ochtend terug is beloofd.

We rijden wéér door heuvelachtig bomen gebied en we tikken een nieuwe Staat aan: Vermont.

Traktatie 1: IJs 🍨🍦 van Ben & Jerry's!! Bij de fabriek zelf, verser kan niet. Wow, dat waren heerlijke smaken.....😋😋😋 We gaan nog even op de Graveyard kijken welke smaken 'overleden' zijn.

Op naar Traktatie 2a, lekker dichtbij, Von Trapp (van de Sound of Music film, redactie), het Kaffeehaus.
Het is al middag en we zijn nog niet teruggebeld. 😠

We gaan een paar kilometer verder naar 2b: Von Trapp 🇦🇹 Brewery en hebben alweer 2x ter herinnering gebeld. Net als we een flinke Oostenrijkse bier 🍺 willen bestellen - het is 16:00 🕓 uur en we zijn dorstig - worden we teruggebeld: wat zegt u? De monteur is het vergeten. 🤬

Deze dame nu gaat à la minute aan de slag, regelt wél wat en we kunnen naar een RV repair toerijden.
Waar zegt u? Daar kwamen we vandaan 😒🤦🏻‍♂️. Als jullie nou.....Nou, Traktatie 3 dus: rest van de middag en avond naar de 🚀.... omdat we heen- en weer bootje ⛵ moeten spelen.

De waterpomp wordt vervangen🧑‍🔧 en de eigenaar van de RV Repair denkt dat het lekken💧 nu ook zo goed als opgelost is (RV's lekken vaak bij het vullen van watertank, redactie).

We komen laat, half in het donker, aan op een mooi, klein State campingkje 🏕️ in de bergen ⛰️. We maken snel een flink vuur 🔥 en drinken een cocktail 🍸🍹 om de nieuwe waterpomp te vieren.🎉

1. Jan Meijer:
    2 augustus 2022
    Maar…..werkt de pomp nou weer?
    Je bent zuunig met de foto’s deze keer!
    Blijven genieten hoor!
  2. Roland:
    2 augustus 2022
    Ja, nieuwe pomp. (Verhaal aangepast, redactie)
    Slecht internet, veel kilometers rijden levert blog achterstand.... Ben druk met bijwerken!!
  3. Jan Meijer:
    2 augustus 2022
    Leuk al die plaatsnamen! Rotterdam ligt daar ook nog ergens 😀
  4. Roland:
    2 augustus 2022
    Zeker, Rotterdam niet gezien.
    De pomp is gemaakt in plaatsje Berlijn.